Obľúbené produkty

5 minútový kancelársky FaceLift počas obednej prestávky. Uvoľnite napätie a omladnite

Omlaďte vašu tvár prirodzene počas obednej prestávky a uvoľnite napätie

Často žasneme nad postupmi celebrít čo sa týka ich vzhľadu. Ako príklad môže slúžiť herečka zo seriálu Priatelia Courtney Cox, ktorá sa v 50-ke rozhodla odstrániť výplne zo svojej tváre a staviť na prirodzený vzhľad.
Botox a výplne vás síce zmenia, pôsobia však veľmi neprirodzene. Našťastie existujú aj prirodzené, nenákladné a časovo nenáročné metódy, ktoré ak zakomponujete do dennodennej starostlivosti, pomôžu udržať vašu tvár mladistvú. Jednou z najefektívnejších techník je tvárová gymnastika.

Prstami strategicky položenými na konkrétne body na tvári môžete vytvoriť odpor voči tvárovým svalom, a tým ich zdvihnúť a spevniť. Ak ku gymnastike pridáte aj zdravú životosprávu, úspech v podobe všeobecného zlepšenia vášho vzhľadu je zaručený.

Cvičenie navyše trvá len niekoľko minút, stihnete ho aj počas obednej prestávky! Ušetrite čas a peniaze a vyskúšajte nasledovné cviky aj vy.

Labutí krk pre spevnenie krčného svalstva

Pozerajte sa vpred, bradu majte v prirodzenej polohe. Ramená tlačte dole a jemne napnite svaly na krku.
Hlavu otočte vpravo, presne na úroveň pravého ramena.
Hlavu zakloňte, držte šesť až osem sekúnd.
Opakujte trikrát. Cvik vyhladzuje linky a vrásky na bočnej strane krku a tváre.

Žirafa pre spevnenie a zdvihnutie krku

Pozerajte sa vpred. Prsty položte na kľúčnu kosť. Pokožku jemne ťahajte nadol, zatiaľ čo zakloníte hlavu. V záklone jemne vysuňte bradu dohora, kým nepocítite napätie na krku. Následne dajte hlavu späť do pôvodnej pozície. Opakujte ešte dvakrát.

Pokračujeme špúlením pier.
Vyšpúľte spodnú peru ako najviac môžete, prsty položte na kľúčnu kosť a bradu vysuňte smerom nahor tlačiac kútiky úst nadol. Predstavujte si, že chcete pobozkať strop nad vami.
Držte po dobu 4 nádychov a výdychov. Uvoľníte tak napätie počas spevňovania krčnej oblasti.

Sova pre spevnenie vrások na čele

Ukazovákmi a palcami vytvorte tvar veľkého písmena C.
Ukazováky položte ponad a paralelne s obočím, palce na líca.
Prstami tlačte smerom nadol, zatiaľ čo budete zdvíhať obočie. Oči majte zoširoka otvorené.
Držte dve sekundy, oddýchnite si a zopakujte.
Cvik zopakujte ešte trikrát, potom držte pozíciu po dobu 10 sekúnd. Spevníte tak čelo, zredukujete linky a vrásky v tejto oblasti.

Zredukujte opuchy a tmavé kruhy pod očami

Pošúchajte si dlane kým nebudú príjemne teplé. Dlane priložte na oči a uvoľnite sa. Zhlboka dýchajte a vnímajte teplo sálajúce z dlaní. Vnímajte pocit uvoľnenia.

Následne prostredníky položte na začiatok obočia.
Jemne poklepkávajte okolie očí, miesto nad obočím a pod očami až po začiatok lícnych kostí. Pokračujte až po vnútorné kútiky očí.
Pohyb zopakujte v opačnom smere.

Ukazovákom jemne masírujte pokožku pod očami(odporúčam aplikovať očný krém, aj cez makeup) smerom od nosa akoby ste si utierali slzy. Opakujte štyrikrát, potom si oddýchnite.
Tieto cviky sú výborné pre zlepšenie cirkulácie krvi, redukciu vrások a relaxáciu očného svalstva. Zlepšujú tox krvi a kyslíka, zmenšujú vačky a kruhy pod očami, udržiavajú mladistvý a svieži vzhľad.

Pre čo najlepšie výsledky cvičte každý deň. Spolu so zdravým životným štýlom dosiahnete spevnenie svalstva tváre a svieži vzhľad. Navyše si posilníte sebadôveru zakaždým, keď sa pozriete do zrkadla. Prirodzená krása je to najlepšie, čo si môžete priať.

Pripravila som pre vás praktickú pomôcku do kabelky. NOVINKU kartičky FACEFIT program, kolekciu cvikov s popisom. Odteraz môžete cvičiť kdekoľvek a kedykoľvek budete chcieť.

Iveta Štecová
Iveta Štecová
Articles: 451